הסכם קדם נישואין אזרחיים

-

החלטתם לחיות חיים משותפים כזוג? כדאי שתכירו את הסכם קדם נישואין!

הסכם קדם נישואין אזרחיים מתייחס לבני זוג ידועים בציבור המחליטים לחיות חיים משותפים ביחד בישראל. בשנים האחרונות ניתן לראות בני זוג עם ילדים אשר החליטו על חיים משותפים ללא נישואין כדת משה וישראל. ההסכם יכול להיות בתוקף גם ללא נישואין אזרחיים וניתן לציין זאת בהסכם. ההסכם יכול לספק אפשרות לבתי המשפט בישראל לנהל תיקים משפטיים הקשורים לבני הזוג במקרים של מחלוקת בין בני הזוג. ההסכם יתייחס לנושאים נוספים כמו סרבנות לתת גט ומניעתה ושיתוף של נכסים ורכוש אשר יתקבלו במהלך החיים המשותפים של שניהם.

ניסוח הסכם קדם נישואין אצל עורך דין

חשוב לדעת כי הסכם ממון והסכם קדם נישואין הוא למעשה אותו הסכם ואם החשיבות שלכם בעניין ההסכם היא ההיבט הכלכלי, אז תוכלו לקבל אותו גם בניסוח של הסכם קדם נישואין. הסכם קדם נישואין אצל עורך דין מנוסח בצורה משפטית נכונה על מנת שיהווה מסמך תקף מול בית המשפט. בית המשפט צריך לאשר את ההסכם או עורך דין נוטריון על מנת שהוא יהיה בתוקף וזאת ניתן לעשות לאחר הגעה לניסוח המתאים ביותר עבור שני בני הזוג. ניתן להוסיף סעיפים על כל נושא הנוגע לחיים המשותפים שלכם ולרגע בו תיפרדו במידה וזה יקרה.

היתרונות של הסכם קדם נישואין ידועים בציבור

להסכם קדם נישואין ידועים בציבור יש יתרונות רבים ולעיתים רבות הוא מצליח לגלות לכם צדדים על בן או בת הזוג שלא הכרתם עד היום, לטוב ולרע. אם בן או בת הזוג שלכם לא מסכימים לחתום על הסכם, תדעו שהעניין עלול להשפיע על המשך הקשר הזוגי שלכם בעתיד ולכן מומלץ להגיע להסכמה מלאה על כל הסעיפים בהסכם ולקבוע אותו כעובדה מוגמרת שאין עליה עוררין.

הסכם קדם נישואין אזרחיים דרך משרד עו”ד מקצועי

לניסוח של הסכם קדם נישואין אזרחיים, צרו קשר עם משרד עו”ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ’ ושות’ ותוכלו לקבל שירות משפטי מלא לניסוח ועריכה של הסכם קדם הנישואין שלכם. צוות עורכי הדין של המשרד מתמחה בתחום דיני משפחה וגישור ויכול לסייע לכם בהגעה להסכמות בנושאים החשובים לכם ולעגן אותם בהסכם רשמי.

בודק...