משרד עורכי דין דיני משפחה

-

מה התפקיד של עורכי דין לדיני משפחה?

דיני משפחה הם תחום משפטי המתמקד ביחסים בין בני משפחה, כגון נישואין, גירושין, משמורת על ילדים, חלוקת רכוש בין בני זוג וירושות וצוואות. משרד עורכי דין דיני משפחה הוא משרד המתמחה בתחום זה ומסייע לבני זוג ומשפחות בהליכים משפטיים הקשורים למשפחה. בתי המשפט האחראים על ניהול תיקים משפטיים בתחום דיני משפחה, הם בתי המשפט השלום אשר מוגדרים גם כבתי משפט לדיני משפחה משנת 2016. אם אתם זקוקים לייעוץ וליווי משפטי בכל הנוגע לדיני משפחה, כדאי שתכירו את הנושאים בהם תוכלו לקבל ייעוץ וליווי עד להגעה לפתרונות משפטיים הרלוונטיים למקרה שלכם.

 

תחומי עיסוק עיקריים של המשרד

תחומי העיסוק של עורך דין דיני משפחה כוללים מגוון נושאים כפי שציינו בתחילת המאמר. נושא ראשון הוא הנישואין. עורך דין דיני משפחה מספק ייעוץ משפטי לזוגות המעוניינים להתחתן, וכן מייצג את הזוג בהליכים משפטיים הקשורים לנישואין, כמו חתימה על הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים לידועים בציבור. נושא נוסף הוא גירושין, הנחשב לאחד הנושאים המשפטיים הצומחים ביותר בשנים האחרונות בבתי המשפט בישראל. עורך דין דיני משפחה בנושא זה מייצג את בני הזוג בהליכים משפטיים לקביעת תנאי הגירושין, כגון משמורת על ילדים, חלוקת רכוש ותשלום מזונות. תחומי עיסוק נוספים הם ירושות וצוואות הנוגעות לאנשים המעוניינים לקבוע צוואה ומשפחות ויורשים של אנשים שנפטרו.

 

איך בוחרים משרד עו"ד דיני משפחה?

ישנה חשיבות רבה בבחירת משרד עורכי דין דיני משפחה מכיוון שהוא מטפל ברוב המקרים בנושאים המשפיעים בצורה ישירה על העתיד האישי והכלכלי שלכם. ההמלצה היא לבחור במשרד עורכי דין עם ניסיון בתחום דיני משפחה שמנהל תיקים משפטיים רבים הנוגעים לתחום זה. בנוסף לכך, יש לבדוק האם המשרד מספק שירותי גישור מכיוון שהשירותים הללו יכולים לחסוך לכם תהליכים ארוכים ויקרים המתקיימים ללא גישור בערכאות משפטיות.

 

משרד עורכי דין דיני משפחה

ליצירת קשר עם משרד עורכי דין דיני משפחה המתמחה גם בתהליכי גישור, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נשמח להעניק לכם את הליווי המשפטי הטוב ביותר למקרה שלכם ולספק לכם את הכלים המשפטיים שייסעו לכם להביא לפתרון בכל עניין משפטי הרלוונטי אליכם.

 

 

משרד עורכי דין גירושין

מחפשים ייעוץ משפטי בנוגע לגירושין? הגעתם למקום הנכון!

גירושין הם תהליך מורכב ומאתגר הכרוך בהחלטות רבות משמעותיות לעתיד הכלכלי שלכם ושל הילדים המשותפים במידה ויש. ישנם נושאים קריטיים הרלוונטיים לתהליך הגירושין, כגון משמורת על הילדים, חלוקת הרכוש והכספים שלכם ותשלום מזונות היכולים להשפיע על השגרה היום יומית והכלכלית שלכם בשנים הבאות. משרד עורכי דין גירושין יכול לספק לכם ליווי משפטי מקצועי ומקיף ויכול לעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור הילדים המשותפים. במאמר הבא נפרט על שיטות הליווי המשפטי הקיימות היום ועל הדרכים לקדם את תהליך הגירושין שלכם ללא הגעה לערכאות משפטיות.

 

מה התפקיד של משרד עו"ד גירושין?

משרד עורכי דין גירושין מספק ייעוץ משפטי וליווי משפטי לבני זוג בהליכי גירושין ואם המשרד בעל הכשרה לגישור, הוא יכול לספק להם כלים משפטיים נוספים. עורכי הדין במשרד עוזרים לבני הזוג להבין את הזכויות והחובות שלהם על פי החוק, ולקבל החלטות מושכלות לגבי עתידם ואם יש ילדים משותפים – ההחלטות הן רלוונטיות גם עבור הילדים. משרד עורכי דין המעניק ליווי משפטי הכולל גם גישור לגירושין, יכול לסייע לכם להימנע מלהגיע לערכאות משפטיות, באמצעות תהליך גישור קצר יחסית (של 3 עד 4 מפגשים) עד לחתימה על הסכם גירושין מסודר המתייחס לכל הנושאים הרלוונטיים אליכם.

 

באילו נושאים ניתן לעשות גישור?

משרד עורכי דין גירושין המתמחה בגישור לגירושין, יכול לסייע לכם באמצעות גישור בנושאים החשובים ביותר בתהליך הגירושין, כגון משמורת על ילדים כולל זמני שהות, חלוקת רכוש ונכסים, קביעת דמי מזונות חודשיים ואף בכל הנוגע להסכמי שלום בית במטרה להגדיר את תנאי הגירושין או לנסות למצוא פתרונות משפטיים לניהול הזוגיות שלכם. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' מביאים איתנו ידע רב וניסיון עצום בגישור לגירושין ונשמח לסייע לכם להגיע להסכם גירושין מסודר המפרט את כל הנושאים החשובים ביותר עבורכם בתהליך הגירושין.

 

משרד עורכי דין גירושין מהמובילים בישראל!

לתיאום פגישה עם משרד עורכי דין גירושין, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים האישיים שלכם בטופס מילוי הפרטים בתחתית האתר אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נחזור אליכם בהקדם בשיחת טלפון לתיאום פגישה אצלנו במשרד או אצלכם בבית.

 

 

מזונות אישה ומזונות ילדים

מה ההבדלים בין מזונות ילדים למזונות אישה?

מזונות אישה ומזונות ילדים הם 2 סוגים של מזונות הניתנים על פי הדין הישראלי לנשים וילדים במקרה של גירושין או פרידה של בני זוג. מזונות אישה הם מזונות הניתנים לאישה על ידי בעלה לשעבר, ומזונות ילדים הם מזונות הניתנים לילדים על ידי שני ההורים. על פי המשפט העברי הרלוונטי למקרה של גירושין או פרידה, האב מחוייב להעניק רווחה כלכלית לילדים שלו עד לגיל 18, הכוללת בין היתר דיור, חינוך, בריאות וביגוד ולכן נושא המזונות רלוונטי כמעט לכל מקרה של פרידה. במאמר הבא נפרט על 2 סוגי המזונות הללו ועל הייעוץ המשפטי לדיני משפחה המוצע לכם כאן באתר.

 

מזונות אישה ללא ילדים

מזונות אישה ללא ילדים הם תשלום כספי שחייב הבעל לשלם לאשתו לאחר גירושין, כאשר המזונות הללו נועדו לאפשר לאישה להתקיים בכבוד גם לאחר פירוק התא המשפחתי. ישנם 3 תנאים בסיסיים לקבלת המזונות הללו – האישה צריכה להיות מוגדרת כאישה שאינה מורדת, היא אינה מסוגלת לכלכל את עצמה ללא בן הזוג והיא אינה נשואה מחדש. גובה מזונות אישה במקרה זה, נקבע על פי הכנסות של 2 בני הזוג וההוצאות של האישה, כולל הצרכים הבסיסיים שלה. בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני, ייקחו בחשבון את כל הגורמים הללו כאשר הם ידרשו לפסוק את גובה המזונות.

 

מהם מזונות ילדים?

מזונות אישה ומזונות ילדים כאמור הם 2 מושגים שונים. לעומת מזונות אישה, מזונות ילדים נועדו לתמוך בילדים לאחר הגירושין או הפרידה, עד שיגדלו ויהפכו לעצמאיים. גובה המזונות נקבע על ידי בית המשפט, בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל מקרה. הגורמים שיש לקחת בחשבון בעת קביעת גובה המזונות, כוללים בין היתר את הצרכים ההכרחיים של הילדים ואת ההכנסות שלכם בנפרד. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' מציעים לכם ליווי משפטי מלא בתהליך קביעת מזונות אישה או מזונות ילדים וייצוג מקצועי בכל הדיונים הבאים שלכם בבית המשפט.

 

מזונות אישה ומזונות ילדים

לקבלת ייעוץ וייצוג משפטי בנושא מזונות אישה ומזונות ילדים, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נלווה אתכם בתהליך בערכאות משפטיות או בהגעה להסכם באמצעות שיטות גישור מהמתקדמות ביותר הקיימות היום בתחום הגירושין.

 

 

מה זה משמורת משותפת

מהי משמורת משותפת ומה היתרונות שלה?

משמורת משותפת היא סוג של משמורת על ילדים משותפים, שבה שני ההורים חולקים באופן שווה את האחריות על גידול הילדים. המשמורת המשותפת כוללת את כל ההיבטים של ההורות, כגון מקום המגורים של הילדים וקבלת החלטות חינוכיות ורפואיות. ישנם סוגים שונים של משמורת המוגדרת כמשותפת ואם אתם נמצאים בתהליך גירושים, כדאי שתכירו אותן. במאמר הבא נפרט על הסוגים השונים ועל הדרכים להגיע להסכמות לגבי התנאים של המשמורת על הילדים המשותפים שלכם.

 

הסוגים של משמורות משותפות

ישנם 2 סוגים עיקריים של משמורות משותפות. סוג ראשון הוא משמורת פיזית. בשיטת המשמורת הפיזית, הילדים שלכם חולקים את זמנם בין שניכם בצורה שווה ולרוב בצורה של 50/50. הסוג השני של משמורות משותפות הוא משמורת משפטית. בשיטת המשמורת המשפטית, 2 ההורים חולקים את האחריות על קבלת ההחלטות הקשורות לגידול הילדים, אך הילדים חיים עם אחד ההורים באופן קבוע. חשוב לבחון איזה סוג משמורת יתאים ביותר לכם ולהגיע להסכמות מלאות בנוגע לתנאים של המשמורת, כאשר את התנאים יש להוסיף להסכם ביניכם, בין אם זה בתהליך הגירושין עצמו ובין אם זה לאחר הגירושין.

 

מה היתרונות של משמורות משותפות?

משמורת משותפת מציעה מספר יתרונות להורים ולילדים. דבר ראשון היא מציעה פתרון שיכול לסייע לטובת הילדים בתהליך הפרידה. המשמורת הזו מאפשרת לילדים לשמור על הקשר עם שני ההורים ויכולה להיות טובה יותר לרווחתם הנפשית והרגשית. בנוסף לכך, נוצר כאן שוויון בין ההורים, בין אם זה בנושא המשמורת הפיזית ובין אם זה בנוגע לקבלת החלטות לגבי העתיד של הילדים.  משמורת פיזית גם מסייעת מאוד כלכלית ל-2 בני הזוג. משמורת פיזית יכולה להקל על ההורים מבחינה כלכלית, שכן היא מאפשרת להם לחלוק את עלויות הטיפול בילדיהם. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' מלווים זוגות עם ילדים בתהליכי גירושין או לאחר גירושין במטרה להגיע להסכמות מתאימות בכל הנוגע למשמורת על הילדים. צוות עורכי הדין שלנו ילווה אתכם עד להגעה להסכם הטוב ביותר עבור הילדים שלכם.

 

ייעוץ משפטי בנושא משמורת משותפת

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי בכל הנוגע להסכמות בנושא משמורת משותפת, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר, או מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים בתחתית העמוד. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נעניק לכם את הליווי המשפטי המקצועי ביותר במטרה לקדם את תהליך הפרידה והגירושין בצורה טובה יותר עבור הילדים המשותפים שלכם.

 

 

הסכמי הורות

מה זה הסכם הורות ומתי הוא רלוונטי אליכם?

הסכמי הורות הם הסכמים משפטיים הנחתמים בין שני אנשים המעוניינים להביא ילד לעולם, מבלי לקיים מערכת יחסים זוגית ביניהם. ההסכם מסדיר את זכויותיהם וחובותיהם של שני ההורים לגבי הילדים המשותפים. ההסכם נקרא גם הסכם הורות משותפת והוא מסמך משפטי חשוב לניהול העתיד שלכם בתור הורים עם ילדים משותפים. במאמר הבא נפרט על ההסכמים הללו ועל הדרכים הטובות ביותר לניסוח הסכמים מהסוג הזה.

 

מה כולל הסכם הורות משותפת?

הסכם הורות משותפת מורכב ממספר נושאים עיקריים היכולים להשפיע על העתיד של הילדים המשותפים שלכם. בהסכם יש התייחסות על חלוקת תפקידים בגידול הילד, זמני שהות, מזונות, ביטוח רפואי, חינוך ואפילו נושא הדת נכנס בהסכם זה במידה והוא רלוונטי אליכם. הסכם הורות משותפת צריך לכלול את חלוקת התפקידים בצורה מסודרת. חלוקת תפקידים בגידול הילד כוללת את חלוקת התפקידים בין ההורים. לדוגמא, מי ידאג להסעות לבית הספר, מי יארגן את החופשות של הילד או מי ידאג לפעילות הפנאי של הילד, כמו חוגים ופעילויות שכרוכות בהן עלויות.

 

מה החשיבות להסכם הורות משותפת?

הסכמי הורות מספקים מענה משפטי למען טובת הילד, כאשר בהסכם זה ניתן להורים לילדים המשותפים להסדיר את זכויותיהם וחובותיהם לגבי הילד מראש ובכך להבטיח את עתידו הכלכלי והחינוכי. הסכם מוסכם ומדויק ימנע מחלוקות ומאבקים משפטיים עתידיים, אשר עלולים להשפיע לרעה על הילד. בנוסף לכך, ההסכמים הללו מאפשרים לכם לבנות יציבות עבור הילד לטווח ארוך, עם הגדרה ברורה של זמני השהות שלו עם ההורים. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נסייע לכם בניסוח הסכם הורות משותפת עם כל התנאים הרלוונטיים לעתיד שלכם ושל הילדים המשותפים. המשרד שלנו מלווה מאות הורים בכל שנה מכל הארץ בניסוח וחתימה על הסכמים מסוג זה ונשמח לסייע גם לכם בתהליך.

 

ניסוח וחתימה על הסכמי הורות

לקבלת פרטים נוספים בכל הנוגע לניסוח של הסכמי הורות, השאירו את הפרטים האישיים שלכם בטופס מילוי הפרטים באתר ואנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נספק לכם את כל המידע המשפטי הרלוונטי למקרה שלכם. צוות עורכי הדין שלנו ילווה אתכם בכל תהליך הניסוח של ההסכם עד לשלב החתימה ואישורו באופן סופי בבית המשפט.

 

 

ידועים בציבור

מתי מגדירים זוג ידוע בציבור ומה הזכויות והחובות שלכם כזוג?

ידועים בציבור הם בני זוג המקיימים יחדיו מסגרת משפחתית אך אינם נשואים זה לזה ואינם קשורים למוסד הנשואים. הגדרת בני זוג כזוג ידוע בציבור היא דרך של המדינה להחיל זכויות וחובות שהמדינה מעניקה לזוגות נשואים באופן מסודר על בני זוג אשר אינם מעוניינים או אינם יכולים להינשא על פי חוקי המדינה. במאמר הבא נפרט על הזכויות שלכם כזוג המוגדר ידוע בציבור ונספק לכם גישה לייעוץ משפטי מאחד ממשרדי עורכי הדין הטובים ביותר בארץ בתחום.

 

מה התנאים להגדרת זוג ידוע בציבור?

אין הגדרה חד משמעית בחוק להכרה כזוג ידוע בציבור, אך עם זאת בפסיקות בתי המשפט לדיני משפחה הובאו מספר קריטריונים אשר יכולים להעיד על כך ששני אנשים מוגדרים כזוג ידוע בציבור. בין הקריטריונים אפשר למצוא את הנושא של שיתוף כלכלי, שיתוף בדירה, יחסים אינטימיים וחיים משותפים. שיתוף כלכלי מתייחס לניהול משק משותף. בני הזוג חולקים חשבון בנק משותף, משכנתא משותפת, או רכוש משותף אחר. שיתוף בדירה מתייחס למגורים ביחד. בני הזוג למעשה מתגוררים יחד בדירה אחת. בכל הנוגע לחיים משותפים, בני הזוג חולקים חיים משותפים כולל פעילות חברתית ובילויים זוגיים. נושא נוסף הוא יחסים אינטימיים, כאשר יש פה התייחסות לכך שבני הזוג מנהלים יחסים אינטימיים זה עם זה.

 

מה הזכויות שיש לזוג ידוע בציבור?

ידועים בציבור זכאים לזכויות רבות בדומה לזכויות של זוגות נשואים. הזכויות העיקריות של ידועים בציבור כוללות זכויות סוציאליות של זוג נשוי, כגון קבלת קצבת שאירים וזכויות סוציאליות אחרות, בדומה לזוגות נשואים. בנוסף לכך אתם מקבלים גם זכויות הנוגעות לרכוש וקבלת חלק שווה ברכוש המשותף שלהם במקרה של פירוק הקשר. גם לגבי זכויות ילדים, אתם נהנים מאותן זכויות של זוג נשוי. זוג ידוע בציבור זכאי למשמורת על הילדים המשותפים במקרה של פירוק הקשר.

 

ייעוץ משפטי בתחום ידועים בציבור

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי בכל הנוגע לתחום ידועים בציבור, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ואנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נעניק לכם את הייעוץ המשפטי המקצועי ביותר במגוון נושאים כגון הסכם חיים משותפים, חלוקת רכוש ומשמורת על הילדים המשותפים.

 

 

הסכמי שלום בית

מהו הסכם שלום בית ומתי הוא רלוונטי?

אם אתם נמצאים במשבר בזוגיות וחושבים על גירושים, כדאי לכם להכיר את האופציה שלכם לחתימה של הסכם שלום בית. הסכמי שלום בית הם הסכמים בין בני זוג המסדירים את ענייני הנישואין שלהם במקרה של משבר או פרידה. הסכם שלום בית יכול לעזור לבני הזוג לשמור על הקשר שלהם, ועל זכויותיהם וזכויות ילדיהם במקרה של משבר בזוגיות. ההסכם יכול לבנות שגרה חדשה ולהגדיר נושאים בהם יש לכם קשיים למצוא פתרונות. במאמר הבא נפרט לעומק את הרעיון של הסכם שלום בית ואת היתרונות שלו לעומת תהליך גירושין, בעיקר אם מדובר על תהליך גירושין עם ילדים משותפים.

 

מה יכול להופיע בהסכם שלום בית?

הסכם שלום בית יכול לכלול מגוון נושאים, כאשר הנושאים מתמקדים במציאת פתרון לנושאים בהם אתם לא מצליחים להגיע לעמק השווה. בין הנושאים המקובלים בהסכמים מסוג זה, אפשר למצוא סעיפים הנוגעים לקבלת החלטות בנושאים כלכליים, סעיפים הנוגעים לחלוקה של מטלות בבית ואף סעיפים הנוגעים להחלטות בנוגע לחינוך הילדים. ישנם זוגות המוסיפים להסכם גם הגבלת שעות עבודה לטובת זמן עם הילדים בפרט וזמן משפחתי באופן כללי. ההסכם יכול לסייע לכם במניעת מאבק משפטי במקרה ותחליטו להתגרש והוא גם מתייחס לנושאים הקשורים להפרדת הרכוש או הגדרת רכוש לפני תהליך גירושין.

 

האם להסכם שלום בית יש תוקף משפטי?

לכל הסכמי שלום בית יש תוקף משפטי וכאשר מישהו מפר את ההסכם הצד השני יכול לדרוש להתחיל בתהליך גירושין באופן מיידי, כאשר חלק מהנושאים הקשורים לפרידה כבר מופיעים בהסכם. הסכם שלום בית למעשה יכול לסייע לכם לנסות לשקם את הקשר עם הגדרות ברורות בנושאים שעד היום לא הצלחתם לגשר עליהם ובנוסף להקל עליכם את תהליך הגירושין. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נעניק לכם ייעוץ וליווי משפטי בתהליך ניסוח הסכם שלום בית במטרה שהוא ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר, וזאת בכדי לשמור על הקשר ולהגדיר נושאים פיננסיים ונושאים אחרים בצורה מסודרת ולטווח הארוך.

 

ייעוץ משפטי לניסוח הסכמי שלום בית

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי לצורך ניסוח הסכמי שלום בית, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ואנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נשמח לספק לכם את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר עבורכם ועבור העתיד של הילדים המשותפים שלכם.

 

 

הסכמי ממון בין בני זוג

מה חשוב לדעת לגבי הסכם ממון בין בני זוג?

הסכמי ממון בין בני זוג הם הסכמים הנחתמים לפני שלב החתונה. זהו הסכם ממון ייחודי המתייחס הן לרכוש הנוכחי של בני הזוג והן לרכוש העתידי שהם יצברו בשנים הבאות בתור זוג נשוי. הסכם זה מביא איתו יתרונות רבים ובכדי למצות את התהליך בצורה יעילה ולהגיע לניסוח הסכם המקובל על שניכם, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מקצועי של משרד עורכי דין בתחום דיני משפחה. בהמשך המאמר נפרט לעומק על הסכמי ממון ונציין את היתרונות שלהם בשלבים מתקדמים של תהליכי גירושין.

 

ניסוח הסכם ממון לפני חתונה

אחוז הגירושים בישראל עולה בכל שנה ולכן אחד ההסכמים המשפטיים הרלוונטיים ביותר היום הוא הסכם ממון הנחתם לפני החתונה. גם אם אתם לא יכולים לחשוב לרגע שהקשר שלכם יתפרק, צריך להיות ריאליים ולהבין כי יתכן ותגיעו לשלב הזה בעתיד, גם אם זה יקרה עוד 20 או 30 שנה. הסכם ממון מגדיר גבולות ומציב תנאים ברורים ומסודרים לגבי חלוקת הרכוש, הכספים והנכסים שלכם. גם אם עכשיו אין לכם נכסים או רכוש, אתם תצטברו אותם במהלך השנים ואז הסכם הממון יהיה רלוונטי אף יותר מעכשיו.

 

חלוקת רכוש והחזרת חובות

כאשר אנחנו מתייחסים לנושא הסכמי ממון בין בני זוג, יש להתייחס גם לנושא החובות. את החובות שלכם כזוג או בנפרד מישהו יצטרך להחזיר במוקדם או במאוחר וכאשר בני זוג מחליטים להיפרד, יש לקבוע מה עושים עם החובות. חובות יכולים להגיע ממקומות שונים, כגון הלוואות לקניית נכס כמו הלוואת משכנתא, או חובות על עסק שפעל בתקופה שלפני הנישואים או בזמן הנישואים. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נספק לכם את כל הליווי המשפטי הנדרש בכדי להגיע להסכם ממון המתאים ביותר עבור שניכם. אנחנו מעניקים למאות זוגות בכל שנה ייעוץ משפטי וליווי מקצועי לניסוח הסכמי ממון ומסייעים להם בתהליך ההגעה להסכמות בנושאים החשובים ביותר להסכם.

 

ניסוח הסכמי ממון בין בני זוג

רוצים לדעת עוד על הסכמי ממון בין בני זוג? מתלבטים אם כדאי לכם לחתום על הסכם? זה הזמן לפנות אלינו דרך מספר הטלפון המופיע באתר וללמוד יותר לעומק על תהליך הניסוח והחתימה על הסכם ממון. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' מציעים לכם ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר בכדי להגיע להסכם הטוב ביותר עבור העתיד הכלכלי שלכם.

 

 

הסכם ממון אחרי החתונה

למה כל זוג נשוי חייב שיהיה לו הסכם ממון?

הסכם ממון אחרי החתונה הוא הסכם בין בני זוג המסדיר את ענייני הרכוש שלהם במקרה של פרידה או גירושין. הסכם ממון ניתן לערוך לפני או אחרי החתונה, אך ישנם יתרונות לעריכת הסכם ממון לאחר החתונה. כאשר אתם קובעים את ההסכם לאחר שכבר התחתנתם, אתם כבר יודעים כי ההסכם נקבע כאשר אתם ביחד בקשר ממוסד וההסכם רק קובע הגדרות מסויימות שהייתם מסכימים עליהם כנראה בכל מקרה. למה חשוב לעשות הסכם ממון לאחר שכבר התחתנתם ואיך הוא יכול לחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש? את כל התשובות לשאלות הללו תוכלו למצוא במאמר הבא.

 

יתרונות הסכם ממון אחרי נישואים

להסכם ממון אחרי נישואים יש מספר יתרונות מרכזיים. יתרון ראשון הוא הסדרת ענייני הרכוש מראש, כאשר ההסכם מאפשר לכם להסדיר את ענייני הרכוש לפני תהליך גירושין ולא במהלכו. יתרון שני בא לידי ביטוי בהשגת הסכמה שלאחר החתונה כאשר אתם כבר מכירים זה את זה היטב. כאשר בני הזוג כבר מכירים זה את זה טוב יותר ויש להם מושג טוב יותר לגבי הצרכים והרצונות שלהם, זה יכול להקל עליהם להגיע להסכמה על הסכם ממון יותר בקלות ולקבוע סעיפים רלוונטיים לעתיד הכלכלי של שניהם. כפי שציינו בתחילת המאמר, כאשר אתם חותמים על הסכם ממון, אתם מביאים לחסכון בעלויות במקרה ותחליטו לפרק את הקשר. בני הזוג המחליטים להתגרש אינם צריכים להוציא כסף על הליכים משפטיים בתהליך הגירושין הנוגעים לנושא הכספי כאשר יש להם כבר הסכם ממון המקובל על שניהם.

 

מה מומלץ להכניס להסכם הממון?

הסכם ממון אחרי החתונה צריך לכלול מספר נושאים החשובים לעתיד שלכם ושל הילדים המשותפים שיהיו לכם בעתיד. דבר ראשון, יש להתייחס לרכוש שלכם ולציין בהסכם את כל הרכוש של בני הזוג, כולל נכסים, כספים, זכויות וחובות מול הבנקים או כל גורם הלוואה אחר. דבר שני, יש לשים לב לצרכים שלכם כבני זוג ואת הצרכים של הילדים המשותפים בעתיד. חשוב ששני בני הזוג יהיו מרוצים מההסכם ולא לכפות אותו על צד אחד. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נלווה אתכם בתהליך ניסוח הסכם ממון בצורה אישית, מקצועית וברגישות הנדרשת, במטרה להביא להסכם הטוב ביותר לעתיד הכלכלי של שניכם.

 

ניסוח הסכם ממון אחרי החתונה

לקבלת ליווי משפטי לניסוח הסכם ממון אחרי החתונה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע באתר ואנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' נספק לכם את הליווי והייעוץ המשפטי הטובים ביותר לניסוח וחתימה על הסכם ממון.

 

 

הסדרי ראייה מקובלים בחגים

החלטתם להתגרש? רוצים לדעת איך קובעים הסדרי ראיה בחגים?

לאחר סיום תהליך גירושין, ההורים מחויבים לשמור על קשר עם ילדיהם, גם בימי החגים ובסופי שבוע, כולל חופשי הקיץ של גני הילדים ובתי הספר. הסדרי ראייה בחגים (זמני שהות) הם נושא רגיש שיכול בהחלט לעורר מחלוקת בין ההורים לילדים המשותפים. על מנת להימנע מכך חשוב להגיע להסדרי ראייה מראש, בהתאם לצרכים של הילדים וההורים. הסדרי ראייה מקובלים בחגים נקבעים על פי מחזוריות של פעם בשנתיים, אך עם זאת, ניתן להתאים את ההסדר על פי השגרה של הילד או שלכם. במאמר הבא נסביר על קביעת הסדרי ראייה ועל סוגי הסדרי ראייה.

 

סוגים של הסדרי ראייה בחגים

ישנם מספר סוגים של הסדרי ראייה בחגים בפרט והסדרי ראייה בכלל. הנפוצים ביותר הם הסדרי ראייה לפי רצון הילד, הסדרי ראייה שוויוניים והסדרי ראייה על פי צרכים מיוחדים של הילד. בהסדרי ראייה שוויוניים הילדים מבלים את החגים עם כל אחד מההורים באותה מידה. לעומת זאת, בהסדרי ראייה לפי רצון הילדים, הילדים בוחרים אצל מי מההורים הם רוצים לבלות את החגים. הסדרי ראייה לפי צרכים מיוחדים של הילדים רלוונטיים במקרים מסוימים בהם ההורים צריכים להתאים את הסדרי הראייה בחגים לצרכים המיוחדים של הילדים, כגון צרכים רפואיים או רגשיים.

 

ניסוח של הסכם זמני שהות

על מנת שתוכלו לקבוע הסדרי ראייה מקובלים בחגים, יש לכם את האפשרות להגיע להסכמה שתנוסח על כתב. ניסוח של הסכם זמני שהות מומלץ לעשות רק עם משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' מציעים לכם ייעוץ וליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר לניסוח וחתימה על הסכם זמני שהות, במטרה שהילדים שלכם יוכלו לקבל את הזמן איתכם בהתאמה מושלמת לצרכים שלהם.

 

הסדרי ראייה מקובלים בחגים – איך קובעים?

לקבלת פרטים נוספים על קביעת הסדרי ראייה מקובלים בחגים עבור הילדים המשותפים שלכם, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ותוכלו לקבל מעורכי הדין שלנו את כל המידע הרלוונטי למקרה שלכם. אנחנו במשרד עורכי דין וינד סלומון ושות' מנהלים בכל שנה מאות תיקי גירושין ונשמח לסייע גם לכם בקביעת זמני שהות לתקופות החגים וחופשות מהגנים או בתי ספר.

בודק...