המלצות עורך דין לענייני משפחה

-

מחפשים עורך דין מומלץ לדיני משפחה? אתם במקום הנכון!

אם אתם מעוניינים בהמלצות עורך דין לענייני משפחה, תוכלו למצוא אותם כאן באתר של משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות'. המשרד מספק שירותים משפטיים ברמה גבוהה בתחומי דיני משפחה עם הליכי גישור יעילים וממוקדים. תוכלו לפנות למשרד בנוגע לנושאים שונים כגון גירושין והסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, ירושה וצוואות ופונדקאות והורות. המשרד ממוקם בעיר בני הברק ומהווה דוגמא לניהול מופתי של תיקים משפטיים בתחום הגירושין, בדגש על תיקים משפטיים המנוהלים בבתי הדין הרבניים.

 

המלצות על עורכי דין לענייני משפחה בנושאי גירושין

נהוג לחשוב כי כל תהליך גירושין יהיה מלווה בקשיים, סכסוכים ואי הסכמות, אך למעשה תהליך הגירושין שלכם יכול להיות ממוקד ופרקטי באמצעות גישור מקצועי של משרד עורכי דין. אם אתם מחפשים המלצות על עורכי דין לענייני משפחה, חשוב לבדוק שהמשרד אליו אתם פונים מספק גם שירותי גישור מקצועיים ויכול לסייע לכם להגיע להסכם גירושין מסודר הכולל את כל הנושאים החשובים ביותר עבורכם. בתהליך הגישור עורכי הדין מנסחים יחד איתכם את הסכם הגירושין במטרה להגיע להסכמה מלאה, גם מתוך פשרה, עבור שני הצדדים.

 

ליווי וייעוץ משפטי מקצועי עם עורכי דין מהטובים בתחום

על מנת שתוכלו להתחיל חיים חדשים עם שגרה בריאה עבור שניכם ועבור הילדים המשותפים, אתם צריכים שיהיו כללים ברורים ומוסכמים לגבי דמי מזונות, הסדרי שהות וחלוקת הרכוש והכספים שלכם, כאשר עבור חלק מהנושאים יכולים להיות שינויים בעתיד גם כן בהסכמה של 2 ההורים. ניתן לבנות שגרה חדשה ובריאה גם להורים וגם לילדים דרך ליווי משפטי מקצועי של משרד עורכי דין מהטובים ביותר בתחום דיני משפחה, בדגש על דיני גירושין.

 

המלצות עורך דין לענייני משפחה במרכז הארץ

המלצות עורך דין לענייני משפחה תוכלו למצוא כאן באתר של משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' הנחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום. צוות עורכי הדין של המשרד ישמח ללוות אתכם בתהליך הגירושין באופן אישי ומקצועי ובצורה נעימה ואמפטית. תהליך הגירושין יכול להיות גם תהליך בריא עם קבלת החלטות מושכלת אשר תטיב עם כל הצדדים וזאת ניתן להשיג בזכות ליווי משפטי ברמה גבוהה של עורכי דין מנוסים.

 

בוררות הלכתית בסת"ם

מחפשים פתרון לסכסוך עסקי? מעוניינים בבוררות הלכתית?

בוררות הלכתית בסת"ם יכולה לסייע במצבים של סכסוך משפחתי או עסקי במקרים בהם כל הצדדים אינם מעוניינים בהגעה לערכאות משפטיות. הבורר יכול להיות כל אדם, כאשר לפני תחילת הבוררות 2 הצדדים מחויבים לחתום על הסכם בוררות המחייב אותם לקבל את הפסיקה של הבורר. חשוב לדעת כי בוררות אינה גישור והיא שונה בתכלית. גישור מאפשר ל-2 צדדים או יותר להגיע להסכמה משותפת ולהפסיק את הסכסוך, כאשר בסוף התהליך מגיעים להסכם חתום של כל הצדדים. בוררות לעומת זאת, מטרתה להביא להחלטה מכרעת של הבורר אשר יקבע בסופו של דבר איך יסתיים הסכסוך ו-2 הצדדים צריכים לקבל זאת, אם כי ניתן לערער על קביעת בוררות אבל לא נהוג לעשות זאת.

 

בוררות לפי דין תורה במסגרת החוק בישראל

בוררות לפי דין תורה היא כאמור בוררות המבוססת על פי ההלכה, אך היא עדיין נמצאת בתוך המסגרת של החוק בישראל. החוק בישראל הנוגע לבוררות אינו מחייב נימוקים של הבורר לגבי ההחלטה שלו, אך עם זאת נהוג לציין נימוק על מנת לאפשר ל-2 הצדדים להבין את החלטת הבורר. 2 הצדדים יכולים לדרוש גם החלטה ללא נימוקים ולבקש לציין זאת בהסכם הנחתם לפני תחילת הבוררות.

 

למה צריך בוררות עסקית בדין תורה ולא פונים לבית דין רבני?

בוררות עסקית בדין תורה היא הדרך היחידה שלכם לנהל סכסוך על פי כללי ההלכה. בתי הדין הרבניים בישראל אינם רשאים ואין להם סמכות שיפוטית בנושאים אזרחיים. יהודים המעוניינים להגיע לסיום סכסוך עסקי באמצעות כללי ההלכה, יכולים להשתמש בבוררות הלכתית ולקדם את סיום הסכסוך בצורה המתאימה ביותר עבורם. דין תורה הוא שונה בהרבה מובנים לעומת הדין האזרחי או הפלילי וחשוב לקחת החלטה מושכלת כאשר אתם בוחרים בבוררות הזו למקרה האישי שלכם.

 

בוררות הלכתית בסת"ם דרך משרד עורכי דין

היום ניתן לפנות לבוררות הלכתית בסת"ם דרך משרד עורכי דין המתמחה בכך ולהגיש את הכרעת הבוררות לאישור של בית המשפט. משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' מציע לכם הליך בוררות מקצועי ואמין אשר יבחן את הטענות של 2 הצדדים לסכסוך בצורה מעמיקה ויקבל את ההכרעה בנוגע לפתרון הסכסוך שלכם.

 

הסכם הסדרי ראיה

נמצאים בהליך גירושין? זקוקים לסיוע משפטי להסדרי ראיה?

הסכם הסדרי ראיה או הסדרי שהות הוא למעשה ההסכם הכולל את כל הנושאים החשובים ביותר להליך הגירושין שלכם, הכולל בין היתר קביעת דמי מזונות וחלוקת הרכוש, הכספים והנכסים של שניכם. המטרה של הסדרי השהות/ראיה הם להוות קביעה משפטית לשמירת הקשר של ההורה, אשר אינו מחזיק במשמורת על הילדים, עם הילדים המשותפים במטרה לספק לילדים המשותפים גישה קבועה להורה השני. בתי המשפט לדיני משפחה (בתי משפט השלום) שמים את טובת הילד בראש סדר העדיפויות ולכן הסדרי השהות הם כלי חשוב לשמירה על עיקרון זה.

 

למה חשוב לקבוע הסדרי ראיה גירושין?

הסדרי ראיה גירושין הם כלי חשוב עבור הילדים המשותפים שלכם והוא מסייע להם לשמור על קשר רציף וחם עם ההורה השני, גם כאשר ההורים גרושים. הסדרי ראיה זמניים מטרתם לספק פתרון מהיר לצורך של הילדים להיות עם ההורה השני, גם כאשר הליך הגירושין אינו מוסדר. הסדרי ראיה זמניים מקדמים את הליך קביעת הסדרי השהות הקבועים ולכן היישום שלהם הוא הכרחי להליך הגירושין שלכם. קיום קבוע של הסדרי השהות עם ההורה אשר אינו מגדל את הילדים באופן קבוע, מסייע לילדים לשמור על יציבות רגשית, ביטחון עצמי ודימוי אישי החשובים מאוד לילדים בשלבי ההתפתחות שלהם וזאת במטרה למנוע תחושה של נשיטה מצד אחד ההורים.

 

הסדרי ראיה ילדים בשגרה חדשה לבני הזוג

בניית שגרה חדשה ובריאה לאחר גירושין היא חשובה במיוחד עבורכם ועבור הילדים המשותפים שלכם. המילה "שגרה" צריכה להוות בסיס להחלטות אשר יהיו מוסכמות בהסכם הגירושין. ניתן לסכם על הסדרי ראיה ילדים בתהליך גישור מקצועי עם עורך דין בתחום דיני משפחה. תהליך הגישור נמשך בין 3 ל-4 מפגשים סך הכל, כאשר בסופו תגיעו להסכם חתום המציין את כל הנושאים החשובים לפירוק התא המשפחתי, כולל נושא הסדרי השהות של ההורה אשר אינו מגדל את הילדים בבית שלו.

 

ניסוח הסכם הסדרי ראיה דרך משרד עו"ד מוביל

לניסוח של הסכם הסדרי ראיה עם משרד עורכי דין מקצועי ואמין, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' ותוכלו לקדם את הליך הגירושין שלכם בצורה יעילה ונכונה. הליך הגישור של המשרד הוא מקצועי וממוקד ויביא אתם להסכם הטוב ביותר עבורכם ועבור הילדים המשותפים שלכם.

 

הסכם קדם נישואין אזרחיים

החלטתם לחיות חיים משותפים כזוג? כדאי שתכירו את הסכם קדם נישואין!

הסכם קדם נישואין אזרחיים מתייחס לבני זוג ידועים בציבור המחליטים לחיות חיים משותפים ביחד בישראל. בשנים האחרונות ניתן לראות בני זוג עם ילדים אשר החליטו על חיים משותפים ללא נישואין כדת משה וישראל. ההסכם יכול להיות בתוקף גם ללא נישואין אזרחיים וניתן לציין זאת בהסכם. ההסכם יכול לספק אפשרות לבתי המשפט בישראל לנהל תיקים משפטיים הקשורים לבני הזוג במקרים של מחלוקת בין בני הזוג. ההסכם יתייחס לנושאים נוספים כמו סרבנות לתת גט ומניעתה ושיתוף של נכסים ורכוש אשר יתקבלו במהלך החיים המשותפים של שניהם.

 

ניסוח הסכם קדם נישואין אצל עורך דין

חשוב לדעת כי הסכם ממון והסכם קדם נישואין הוא למעשה אותו הסכם ואם החשיבות שלכם בעניין ההסכם היא ההיבט הכלכלי, אז תוכלו לקבל אותו גם בניסוח של הסכם קדם נישואין. הסכם קדם נישואין אצל עורך דין מנוסח בצורה משפטית נכונה על מנת שיהווה מסמך תקף מול בית המשפט. בית המשפט צריך לאשר את ההסכם או עורך דין נוטריון על מנת שהוא יהיה בתוקף וזאת ניתן לעשות לאחר הגעה לניסוח המתאים ביותר עבור שני בני הזוג. ניתן להוסיף סעיפים על כל נושא הנוגע לחיים המשותפים שלכם ולרגע בו תיפרדו במידה וזה יקרה.

 

היתרונות של הסכם קדם נישואין ידועים בציבור

להסכם קדם נישואין ידועים בציבור יש יתרונות רבים ולעיתים רבות הוא מצליח לגלות לכם צדדים על בן או בת הזוג שלא הכרתם עד היום, לטוב ולרע. אם בן או בת הזוג שלכם לא מסכימים לחתום על הסכם, תדעו שהעניין עלול להשפיע על המשך הקשר הזוגי שלכם בעתיד ולכן מומלץ להגיע להסכמה מלאה על כל הסעיפים בהסכם ולקבוע אותו כעובדה מוגמרת שאין עליה עוררין.

 

הסכם קדם נישואין אזרחיים דרך משרד עו"ד מקצועי

לניסוח של הסכם קדם נישואין אזרחיים, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' ותוכלו לקבל שירות משפטי מלא לניסוח ועריכה של הסכם קדם הנישואין שלכם. צוות עורכי הדין של המשרד מתמחה בתחום דיני משפחה וגישור ויכול לסייע לכם בהגעה להסכמות בנושאים החשובים לכם ולעגן אותם בהסכם רשמי.

 

עוד לענייני גירושין

קיבלתם החלטה להתגרש? זקוקים לסיוע משפטי בהליך הגירושין?

ההחלטה לפרק את התא המשפחתי אינה קלה, בעיקר כאשר ישנם ילדים משותפים לכם ולבן או בת הזוג. פירוק התא המשפחתי מביא איתו השלכות משמעותיות על העתיד האישי, הכלכלי והנפשי שלכם ולכן כל החלטה הנוגעת להליך הגירושין היא החלטה חשובה וקריטית. ליווי מקצועי של עוד לענייני גירושין יכול לסייע לכם לעבור את התהליך בצורה יעילה, מהירה ויסודית במטרה למנוע סכסוכים ארוכים והגעה לערכאות משפטיות היכולים להשפיע גם על הילדים המשותפים של שניכם.

 

עורכת דין לענייני גירושין מומחית לגישור

כל זוג המחליט לעבור הליך גירושין בישראל מחויב לפנות דבר ראשון להליך גישור, במטרה למנוע עומס על בתי המשפט לדיני משפחה. עורכת דין לענייני גירושין המעניקה לכם גם ליווי גישור מלא, תעזור לכם להגיע להסכמה על הדברים המהותיים והחשובים ביותר בתהליך. נושאים קריטיים בהליך הגירושין כמו הסדרי הראייה וקביעת דמי מזונות, ניתנים לקביעה בהסכמה בהליך הגישור. הסדרי ראייה בגירושין הם מהותיים לעתיד הילדים המשותפים שלכם וניתן להגיע להסכמה בנושא זה ובנושאים נוספים דרך 3 עד 4 מפגשים עם עורכת דין המתמחה בגישור. הסדרי ראייה בגירושין נקראים היום גם הסדרי שהות והוא אחד הנושאים החשובים ביותר לקביעה בהסכם הגירושין שלכם.

 

הסכם גירושין בתהליכי גישור מקצועיים

היעד שלכם צריך להיות הגעה להסכם גירושין חתום ומוסכם מהר ככל הניתן. הסכם הגירושין מנוסח על ידי עורכת הדין המגשרת ואתם נדרשים לחתום עליו לאחר שכל הסעיפים מוסכמים על שניכם. לאחר חתימה על ההסכם על ידי 2 בני הזוג המתגרשים, ההסכם יועבר על ידי עורכת הדין המגשרת לבית המשפט לדיני משפחה לקבלת אישור סופי לגבי ההסכם. חשוב לציין כי בית המשפט לדיני משפחה בישראל רואה דבר ראשון את טובת הילד לנגד עיניו ולכן ההסכם אשר יחתם על ידכם צריך להיות ברוח הזו, עם ראייה ברורה לעתיד הכלכלי והאישי של הילדים שלכם.

 

יצירת קשר עם משרד עוד לענייני גירושין מהטובים בישראל

לקביעת תהליך גישור מקצועי מעוד לענייני גירושין, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' ותוכלו לתאם פגישה ראשונה לתהליך גישור לגירושין כבר לימים הקרובים, ביום ובשעה הנוחים לכם ביותר.

בודק...