עוד לענייני גירושין

-

קיבלתם החלטה להתגרש? זקוקים לסיוע משפטי בהליך הגירושין?

ההחלטה לפרק את התא המשפחתי אינה קלה, בעיקר כאשר ישנם ילדים משותפים לכם ולבן או בת הזוג. פירוק התא המשפחתי מביא איתו השלכות משמעותיות על העתיד האישי, הכלכלי והנפשי שלכם ולכן כל החלטה הנוגעת להליך הגירושין היא החלטה חשובה וקריטית. ליווי מקצועי של עוד לענייני גירושין יכול לסייע לכם לעבור את התהליך בצורה יעילה, מהירה ויסודית במטרה למנוע סכסוכים ארוכים והגעה לערכאות משפטיות היכולים להשפיע גם על הילדים המשותפים של שניכם.

עורכת דין לענייני גירושין מומחית לגישור

כל זוג המחליט לעבור הליך גירושין בישראל מחויב לפנות דבר ראשון להליך גישור, במטרה למנוע עומס על בתי המשפט לדיני משפחה. עורכת דין לענייני גירושין המעניקה לכם גם ליווי גישור מלא, תעזור לכם להגיע להסכמה על הדברים המהותיים והחשובים ביותר בתהליך. נושאים קריטיים בהליך הגירושין כמו הסדרי הראייה וקביעת דמי מזונות, ניתנים לקביעה בהסכמה בהליך הגישור. הסדרי ראייה בגירושין הם מהותיים לעתיד הילדים המשותפים שלכם וניתן להגיע להסכמה בנושא זה ובנושאים נוספים דרך 3 עד 4 מפגשים עם עורכת דין המתמחה בגישור. הסדרי ראייה בגירושין נקראים היום גם הסדרי שהות והוא אחד הנושאים החשובים ביותר לקביעה בהסכם הגירושין שלכם.

הסכם גירושין בתהליכי גישור מקצועיים

היעד שלכם צריך להיות הגעה להסכם גירושין חתום ומוסכם מהר ככל הניתן. הסכם הגירושין מנוסח על ידי עורכת הדין המגשרת ואתם נדרשים לחתום עליו לאחר שכל הסעיפים מוסכמים על שניכם. לאחר חתימה על ההסכם על ידי 2 בני הזוג המתגרשים, ההסכם יועבר על ידי עורכת הדין המגשרת לבית המשפט לדיני משפחה לקבלת אישור סופי לגבי ההסכם. חשוב לציין כי בית המשפט לדיני משפחה בישראל רואה דבר ראשון את טובת הילד לנגד עיניו ולכן ההסכם אשר יחתם על ידכם צריך להיות ברוח הזו, עם ראייה ברורה לעתיד הכלכלי והאישי של הילדים שלכם.

משרד עו”ד לענייני גירושין מהטובים בישראל

לקביעת תהליך גישור מקצועי מעוד לענייני גירושין, צרו קשר עם משרד עו”ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ’ ושות’ ותוכלו לתאם פגישה ראשונה לתהליך גישור לגירושין כבר לימים הקרובים, ביום ובשעה הנוחים לכם ביותר.

בודק...