מה זה ליטיגציה אזרחית

-

תחום המשפט הישראלי הינו תחום סבוך ומורכב שכולל בתוכו לא מעט מושגים משפטיים שאם אינכם מגיעים מהתחום קשה להבין את המשמעות שלהן. אחת הדוגמאות למושג שכזה היא ליטגציה אזרחית. כשעוסקים בשאלה מה זה ליטגציה אזרחית הכוונה היא למעשה להליך הדיון בבית המשפט המתקיים בין ההגנה לתביעה וכן בין השופט והליטוגטור הלוא הוא העורך הדין. לכן אם אתם מנהלים תיק אזרחי ברמת גן למשל, חשוב שתעזרו בשירותו של עו"ד ליטגציה ברמת גן.

 

במה עוסקת ליטגציה אזרחית

כששואלים מה זה ליטיגציה אזרחית חשוב ראשית להבין במה היא עוסקת. ליטגציה אזרחית בעצם עוסקים במשפטים המתנהלים במישור האזרחי כמו למשל, רשלנות, דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני צוואות וירושות, דיני משפחה וגירושין ותחומים נוספים כמו תביעות ייצוגיות. כך שאם אתם מנהלים תיק אזרחי באחד מתחומים אלה כנראה שתצטרכו להיעזר בשירותו של עו"ד ליטיגציה בחיפה או עו"ד ליטגציה בירושלים שיעניק לכם את הייצוג הראוי. עו"ד ליטגציה אינו רק עובד בייצוג עצמו. עבודתו מתחילה עוד לפני ההגעה לבית המשפט- הוא קודם אוסף את כל המידע וכל הראיות הדרושות לצורך ניהול התיק ובונה אסטרטגיית פעולה בהתאם.

 

כיצד לבחור עו"ד ליטיגציה אזרחית

לאחר שקיבלתם מושג כללי לגבי השאלה מה זה ליטגציה אזרחית והגעתם למסקנה שאתם זקוקים לעו"ד ליטגציה אזרחית אז כדאי שתבדקו שהוא אכן מתאים לסייע לכם בניהול התיק. חשוב לציין, שאמנם כל ליטיגטור הוא עורך דין אך לא כל עורך דין הוא ליטיגטור. לכן כשמחפשים עו"ד ליטיגציה בחיפה, עו"ד ליטגציה בירושלים או עו"ד ליטיגציה ברמת גן חשוב לבחור בכזה שהוא גם ליטיגטור. חשוב לוודא באיזה תחום מתמחה ועד כמה מנוסה באותו התחום. מעבר לכך, כדאי לבדוק מהם אחוזי ההצלחה ולבדוק המלצות.

 

משרד עו"ד מנוסה ומקצועי שמבטיח תוצאות

עבודת הליטיגטור היא עבודה מורכבת ומאתגרת שאינה מתחילה ונגמרת בייצוג המשפטי. משרדנו מתמחה בסוגיות מורכבות מתחום דיני המשפחה ובעל ניסיון רב שנים בניהול תיקים מסוג זה תוך ליווי מקצועי, אמין ואישי. אנו פועלים על מנת ליצור אסטרטגיית פעולה נכונה שתביא בסופו של דבר לסיומו של ההליך על הצד הטוב ביותר. אם אתם בעיצומו של תיק אזרחי צרו עמנו קשר בכל עת לקביעת פגישת ייעוץ

 

המשפט העברי במשפט הישראלי

היום נדבר על המשפט העברי במדינת ישראל. למעשה, כל חוקי ישראל מבוססים על המשפט המערבי, עם הבחנה קריטית: אין דואליות מקורות למערכת המשפט בישראל. כך שלחוק הישראלי יש מקור אחד – התנ"ך העברי. כלומר, המשפט העברי במשפט הישראלי תופס מקום של כבוד. מדינת ישראל פועלת לפי מערכת משפט הכוללת מבנה בית משפט כפול: אחד לתיקים אזרחיים ופליליים ואחר לענייני דת.

 

על המשפט האזרחי העברי בישראל

הקוד האזרחי הוא צורת חוק מתוחכמת, הוא הוסדר ונכתב באופן שיטתי לפי סדר מסוים. כל שאר החקיקה והתקדימים המשפטיים כפופים לקוד. החלק הראשון של הקוד מציג את העקרונות הכלליים של המשפט האזרחי הישראלי. הוא מכיל מערכת להסדרת רכוש פרטי, כללי נישואין וגירושין, ועקרונות יסוד כמו שוויון בפני החוק, חופש תנועה, הזכות לפרטיות ועוד. החלק השני של הקוד מורכב ממקרים שהוכרעו בבתי המשפט בישראל. אלה נקראים "שיפוטים".

 

המקום של המשפט העברי במשפט הפלילי

המשפט העברי במשפט הישראלי תופס מקום מרכזי שכן מערכת המשפט הפלילי של מדינת ישראל מבוססת על שילוב של המשפט האנגלי והמשפט הפלילי העברי. זהו שילוב ייחודי לישראל.  המשפט הפלילי העברי גם כן משפיע על החוקים הקשורים לעבירות פליליות שונות.מערכת המשפט הפלילי בישראל מבוססת על העיקרון שלפיו לא יורשע אדם אלא אם כן התביעה הוכיחה את טענותיה מעבר לספק סביר.

 

דיני ירושה המתבססים על המשפט העברי

אחת הדוגמאות הבולטות לחוקים המתבססים על המשפט העברי בישראל הוא החוק בנושא דיני ירושה. לפי המשפט העברי הירושה באה מאליה כפי שאמר רבי גרשום. זוהי אינה העברה קניינית אלא זכות שזכו בה היורשים עם מותו של אחד ההורים.  כמו כן, על פי המשפט העברי הירושה תעבור עפ"י הסדר שנקבע בתורה.

 

עורכי דין מנוסים ומקצועיים לסיוע משפטי מקיף

אין ספק שהמשפט העברי במשפט הישראלי תופס מקום של כבוד והוא בעל השפעה לא קטנה על החוקים והדינים במדינת ישראל. כך שלעיתים פסקי הדין במידת מה מתבבססים על המשפט העברי במדינת ישראל. במידה ואתם עומדים בפתחו של הליך משפטי סבוך וזקוקים לסיוע משפטי תוכלו לפנות אל משרד עורכי הדין וינד-מושקוביץ. אנו נעניק סיוע משפטי מלא ויחס אישי מקצועי על מנת להביא לתוצאות הצודקות ביותר עבורכם

 

משרד עו"ד לענייני משפחה

בעיות בין בני זוג או סכסוכים בתוך המשפחה הם תמיד עניינים רגישים שלא פשוט לפתור ולכן לעיתים סכסוכים אלה עלולים להגיע לבית המשפט. אמנם ניתן פעמים רבות לפתור את המחלוקת גם מחוץ לכותלי בית המשפט במסגרת הליך גישור בין הצדדים אך גם הליכים אלה הינם סבוכים ודורשים סיוע וייצוג של עורך דין לענייני משפחה. במידה ואתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה ההמלצות הן לבחור בעו"ד המתמחה בסוג התיק הרלוונטי ובעל כל הניסיון הנדרש.

 

סיוע של עורך דין בהליכי גירושין

הליך הגירושין הינו תהליך מורכב הכולל כמה וכמה תתי הליכים. בגלל המורכבות שבו ובגלל הרגישות שבענייני משפחה חשוב להיעזר בעורך דין לענייני משפחה שיידאג שכל הזכויות שלכם ימולאו. משרד עו"ד לענייני משפחה יכול להעניק לכם את כל הסיוע המשפטי הנדרש ולסייע לכם בהליכי חלוקת הממון והרכוש, הסדרי המזונות ועוד. מה שכן, חשוב לבדוק שיש לעורך דין לענייני משפחה המלצות המעידות על אחוזי הצלחה גבוהים. בין אם אתם מחפשים עורך לענייני משפחה בצפון או במרכז- ההמלצות יכולות לסייע לכם למצוא את העורך הדין הנכון עבורכם.

 

כיצד עורך דין יכול לסייע בסכסוכי ירושה

בדרך כלל, כל אדם שנפטר משאיר עכשיו צוואה הקובעת את אופן חלוקת הרכוש. עם זאת, במידה ובכל זאת אחד היורשים מתנגד לסעיפי הירושה ומתנהל סכסוך בין היורשים אז יש לפנות למשרד עו"ד לענייני משפחה שיעניק את כל הייעוץ המשפטי הנדרש. עורכי דין יוכלו לבצע הליך גישור בין הצדדים ולהגיע להסכמות וזאת על מנת למנוע הגעה לבית המשפט. גם אם הצדדים הגיעו להבנות, על מנת לתת להסכם תוקף משפטי עדיין יש צורך לפנות לבית המשפט.

 

עורכי דין מקצועיים ואמינים לסיוע משפטי מקיף בענייני משפחה

כשמתמודדים עם סכסוכים בתוך המשפחה חשוב להתנהל נכון וגם אם מגיעים לבית המשפט חשוב לעשות כל מה שניתן כדי לפתור את הסכסוך בדרכי שלום. אנו במשרד עו"ד לענייני משפחה וינד-מושקוביץ מעניקים ליווי אישי ומקצועי ושמים דגש רב על ניהול ההליכים בכל הרגישות הנדרשת תוך בניית האסטרטגיה הנכונה. אם אתם זקוקים לעורך דין לענייני משפחה בצפון ומעוניינים לסיים את הסכסוך על הצד הטוב ביותר פנו אלינו בהקדם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות.

 

איך נקבעים מזונות ילדים

פרידה בין בני זוג היא תמיד עניין כואב ולא פשוט במיוחד כשיש ילדים בתמונה. תהליכי הגירושין הם בדרך כלל סבוכים ומורכבים ונדרשים על מנת להגיע להסכמות באשר לרכוש, לממון וכמובן בכל הקשור לענייני משמורת על הילדים וגובה המזונות שעל אחד הצדדים לשלם לשני. במאמר זה נסביר איך נקבעים מזונות ילדים במקרי גירושין, במקרים של ילדים במשמרת משותפת ושל ילדים של זוגות ידועים בציבור.

 

כיצד ניתן לקבוע את גובה מזונות הילדים

חובת תשלום המזונות נחלקת לשתי תקופות- דמי מזונות עד גיל 6 בהם על האב לשלם אותם במלואם ומגיל 6 ומעלה בהתאם להלכה של קביעת בית המשפט העליון. חישוב דמי המזונות  יעשה על פי היחס  של הכנסתו של כל אחד מההורים מול היחס של זמן השהות של הילדים אצל כל אחד מהצדדים. כשמדברים על מזונות ילדים במשמורת משותפת מלאה כאשר שכר שני ההורים זהה, במקרה כזה כל הורה יישא בהוצאות השוטפות של הילדים כשהם נמצאים אצלו. בכל הקשור לסוגייה של איך נקבעים מזונות ילדים חשוב לדעת גם כי מזונות ילדים ידועים בציבור נקבעים בצורה דומה לזו של ילדים של זוגות גרושים ושל ילדים במשמורת משותפת.

 

מדוע אתם צריכים להיעזר בעורך דין וכיצד יכול לעזור לכם

הסוגייה של איך נקבעים מזונות ילדים הינה סוגייה סבוכה ומורכבת שיש לא מעט פרמטרים שונים שיכולים להשפיע עליה לכן כדי לדאוג שבסופו של דבר לא תשלמו יותר ממה שאתם באמת צריכים חשוב שתיעזרו בעורך דין בענייני מזונות. עורך בענייני מזונות הבקיא בתחום ומכיר את כל הכללים והפרמטרים שעלולים להשפיע על גובה תשלום המזונות יסייע לכם להגיע להסכמים שיוויוניים שיטיבו עם כל הצדדים.

 

עורכי דין מקצועיים שיעניקו את כל הליווי שאתם צריכים

אנו במשרד עורכי דין וינד-מושקוביץ מסייעים לכלל לקוחותינו בניהול תיקים וקביעת מזונות ילדים במשמרת משותפת וכן בקביעת מזונות ילדים בציבור תוך מתן יחס אישי ומקצועי בכל הרגישות והכנות הנדרשת. אנו נסייע לכם לסיים את ההליך בצורה הראויה ביותר כדי שתוכלו לסיים את הקשר בצורה נאותה ומבלי לפגוע בצרכי הילדים. אז אם נקלעתם להליך גירושין פנו אלינו בכל עת לקביעת פגישת ייעוץ ונסייע לכם לסיים את ההליך בדרכי שלום.

 

איך מוכיחים ניכור הורי

לפני שניתן מענה לשאלה איך מוכיחים ניכור הורי יש קודם כל להבין מהו ניכור הורי. מונח זה מתייחס למקרה שבו כתוצאה מהסתה של אחד מההורים, הילד חש ניכור כלפי ההורה השני. נהוג לחלק תופעה זו לשלושה מצבים- הראשון הינו ניכור קל אשר במצב זה הילד מרגיש ניכור קל כלפי אחד מההורים. השני מתייחס למצבים בהם אחד מההורים מסית נגד השני אך מאפשר לילד לראותו כשיש צו המורה על זאת. דרגת ניכור חמורה כבר מתייחסת למצב בו אחד מההורים עושה הכל על מנת למנוע קשר בין הילד להורה השני.

 

מהם הסימנים המעידים על ניכור הורי

לפני שעוסקים בסוגייה של איך מוכיחים ניכור הורי כדאי קודם כל להבין מהם הסימנים המעידים על קיומו של ניכור זה. לרוב במקרים אלה, צד אחד יציג את השני באור שלילי וישלוט במידת הקשר של הצד השני עם הילד וכן ינקוט צעדים אל מול הילד שייגרמו לו לא לרצות להיות בקשר עם הצד השני. זה יכול לבוא לידי ביטוי בענישת הילד במקרה והוא מדבר עם ההור השני, הזהרת הילד מפני הצד השני והצגתו כאדם מסוכן ועוד.

 

כיצד ניתן להוכיח בפועל שמתקיים ניכור הורי

על מנת להוכיח קיומו של ניכור הורי יש צורך להיעזר בעו"ד בעל התמחות בניכור הורי. עו"ד מומחה לניכור הורי יידע להביא ראיות אובייקטיביות אמיתיות שאינן מסתמכות רק על תחושת ההורה שחש בניכור וזאת על מנת להוכיח כי אחד ההורים פועל על מנת למנוע קשר בין הילד להורה השני. עו"ד מומלץ לניכור הורי יסייע למיוצג להוכיח כי במקרה והילד אינו בקשר עם ההורה השני שהדבר אינו נגרם כתוצאה מהסתה ויידאג למינוי אפוטרופוס לדין לילד שייפעל לפי צרכי הילד.

 

משרד עו"ד אמין ומקצועי לסיוע במקרים של ניכור הורי

על מנת לעצור את הניכור בהקדם יש להיעזר בשירותיו של עו"ד מומלץ לניכור הורי. משרדנו בעל התמחות בניכור הורי ומנוסה בניהול תיקים בתחום זה. אנו מעניקים ליווי מקצועי מקיף שיסייע לכם בצורה היעילה ביותר להוכיח שקיים ניכור הורי וזאת במטרה לעשות צדק עם הצד האחראי לניכור. לקביעת פגישת ייעוץ עם עו"ד מומחה לניכור הורי שיסייע לטפל בעניין השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בודק...