משרד עו"ד ליטיגציה

-

צריכים ייצוג בבית המשפט? מחפשים עו"ד מומחה בליטיגציה?

ליטיגציה היא אמנות ההתדיינות בבית המשפט והיא נחשב לבסיס התנהלות עורכי הדין בערכאות משפטיות. במדינות רבות בעולם, ליטיגציה מתייחסת לעורכי דין המתמחים בכך והיא התמחות בפני עצמה. בישראל למעשה כל עורך דין יכול לבצע התדיינות בבית המשפט, אך לא כולם עושים זאת וישנם עורכי דין העובדים רק בפעילות שוטפת במשרד שלהם. משרד עו"ד ליטיגציה הינו משרד המתמחה באמנות ההתדיינות ויודע לבנות קו הגנה או קו תביעה מקצועי למקרים משפטיים שונים.

 

מה זה ליטיגציה מסחרית ומתי צריך אותה?

במקרים של סכסוך משפטי בעל אופי מסחרי עם היתכנות של ניהול דיונים משפטיים ממושכים, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בליטיגציה בתחום המסחרי ולקבל ליווי משפטי כבר מהרגע הראשון. בכדי להבין מה זה ליטיגציה מסחרית, צריך לדעת אילו מקרים רלוונטיים לחוק המסחרי. תיקים משפטיים בתחום המסחרי מתייחסים לנושאים שונים כגון מסחרי בין לאומי, הפצה ושינוע סחורות, היתרים של פרויקטים לבנייה ודינים הנוגעים לחברות ותאגידים. במידה ומדובר על נושאי נדל"ן, תוכלו לפנות לעו"ד מקרקעין ליטיגציה, אשר יכול לסייע לכם בייצוג המשפטי בדיונים הבאים בבית המשפט. עו"ד מקרקעין ליטיגציה מכיר לעומקו את חוק המקרקעין בישראל ומכיר את התקדימים המשפטיים הרלוונטיים למקרה שלכם.

 

היתרונות של שירותי עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה מבצע מספר פעולות חשובות בכדי להכין אתכם לדיונים הבאים בבית המשפט. דבר ראשון, הוא מכין את התיק שלכם ובודק אותו לעומק בכדי להכין את ההופעה של הטיעונים שלכם בבית המשפט. ניתוח מעמיק של התיק המשפטי שלכם, כולל איסוף מסמכים עדכניים, הוא קריטי להצלחת קו ההגנה או קו התביעה שלכם בבית המשפט. כחלק מהעבודה של עורך הדין, הוא יבצע חקירה של העדים בבית המשפט ויכין את כל החומר הרלוונטי לחקירה של כל עד.

 

משרד עו"ד ליטיגציה מהטובים בארץ

לקבלת ייצוג משפטי ברמה גבוהה ממשרד עו"ד ליטיגציה, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' ותוכלו לקבל ייצוג משפטי כבר בדיון הבא שלכם בבית המשפט. צוות עורכי הדין של המשרד יכין אתכם בצורה ממוקדת לדיונים בבית המשפט ויבנה קו הגנה או קו תביעה חזקים ומוצקים במטרה להביא לניצחון משפטי בתיק שלכם.

 

ניכור הורי דיני משפחה

זקוקים לייצוג משפטי בנוגע לניכור הורי? הגעתם למקום הנכון!

ניכור הורי מתייחס למצב בו ילד או ילדה מתנכרים להורים שלהם, כאשר התהליך בדרך כלל מתרחש לאחר גירושין של ההורים. נושא ניכור הורי דיני משפחה הוא אחד הנושאים המשפטיים המורכבים ביותר והוא נחשב לנושא טעון רגשית כאשר הילד או הילדה עומדים במרכז של סכסוך בין בני זוג על רקע פירוק התא המשפחתי. קיימים היום כלים אבחוניים לזיהוי של ניכור הורי ואם אתם נמצאים במצב כזה, מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מקצועי. לעיתים רבות, גישור עם עורך דין מקצועי יכול לסייע להבין למה התרחש תהליך הניכור ולמצוא פתרונות מהירים ויעילים לסיום הסכסוך בין ההורים של הילד, במטרה להביא לחידוש היחסים עם הילד שלכם.

 

ניכור הורי חוק ופעולות משפטיות

במידה ואתם מזהים התנהלות מסיתה של ההורה השני, יש לכם אפשרות להגיש תביעה על פי הנושא של ניכור הורי חוק ומומלץ לעשות זאת בליווי משרד עורכי דין המתמחה בתחום דיני משפחה. ניסוח כתב התביעה מתבצע על ידי עורך דין מוסמך של המשרד ולאחר איסוף כל המידע, העדויות והמסמכים הרלוונטיים המאפיינים את ההתנהלות של ההורה השני עם הילד המשותף שלכם.

 

איך להתמודד עם ניכור הורי מצד האב?

ברוב המקרים מקרה של ניכור הורי מצד האב ולא מצד האם ולכן רוב התיקים המשפטיים הנוגעים לנושא זה בבתי המשפט לדיני משפחה בישראל, מתייחסים לניתוק הקשר של הילד או הילדה המשותפים עם האב. אם גם אתם נמצאים במצב הזה, תדעו שיש לכם כתובת מקצועית ואתם יכולים לקבל סיוע משפטי ברמה הגבוהה ביותר. דבר ראשון שיש לעשות הוא להבין את הנסיבות ולבדוק האם ישנה הצדקה משפטית להגשת התביעה. במקרים מסוימים, מומלץ אף לערב גורמי משפחה נוספים על מנת לסייע לתהליך ולאסוף יותר עדויות המאפיינות תהליך של ניכור הורי.

 

ליווי משפטי במקרים של ניכור הורי דיני משפחה

לקבלת ייעוץ וליווי משפטי מקצועי בנוגע לניכור הורי דיני משפחה, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' ותוכלו לקבל ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר עם עורכי דין מהטובים ביותר בתחום דיני משפחה. צוות המשרד יכול לסייע לכם בתהליך הגשת התביעה ולהעניק לכם ייצוג מקצועי בדיונים הבאים בבית המשפט.

 

ייצוג בבית הדין הרבני

זקוקים לייצוג משפטי בבית הדין הרבני? אתם במקום הנכון

בתי הדין הרבניים פועלים על פי הדין המשפטי העברי ועל פי כללי ההלכה היהודית. לבית הדין הרבני ישנה סמכות ייחודית הנוגעת לגט בתהליך גירושין ולהתרת נישואים. ייצוג בבית הדין הרבני יכול להתבצע על ידי הטוען הרבני אשר יש לו סמכות בתחום דיני המשפחה, בדגש על נושא הגירושין. הטוען הרבני הוא בעל הכשרה ורישיון לאחר שלמד במשך 4 שנים במוסד הקיבל הכרה ממוסד הרבנות הראשית. הידע שלו מבחינת ההליך המשפטי של בית הדין הרבני הוא נרחב מאוד ומאפשר להעניק ייצוג ברמה גבוהה עבור מי שזקוק לייצוג משפטי בנושאי גירושין.

 

היתרונות בפנייה לטוען רבני עורך דין

פנייה לטוען רבני מביא איתו יתרונות רבים, בעיקר אם הוא גם עורך דין במקצועו. ההכשרה של הטוען הרבני היא ממוקדת מאוד עם ידע עצום הנוגע להליך גירושין על פי כללי ההלכה. בעת פנייה לטוען רבני גירושין הוא אחד הנושאים העיקרים עליהם הוא מוסמך ומכיר. טוען רבני גירושין מתמחה בתחומי המזונות, חלוקת הרכוש בין בני הזוג, גישור בין בני הזוג ונושא משמורת על הילדים המשותפים. החוק בישראל מעניק סמכויות רבות לבתי הדין הרבניים בנוגע לדיני נישואין וגירושין ולכן חשוב שיהיה לכם ליווי מקצועי מאיש מקצוע המתמחה בתחום.

 

מה זה טוען רבני ומתי הוא מומלץ?

אם אתם רוצים לדעת מה זה טוען רבני, חשוב להבין כי הטוען הרבני הוא עורך הדין הטוב ביותר בבית הדין הרבני והוא מכיר היטב את הדין העברי טוב יותר מעורך דין. עורך דין לעומתו, בקיא בדין הפלילי והאזרחי אשר אינו יכול לעזור בחוקים הרלוונטיים לדין העברי. אם כן, במידה והחלטתם לעבור את הליך הגירושין דרך בית הדין הרבני, מומלץ לכם לקבל ייצוג מקצועי של טוענים רבניים מוסמכים בעלי ניסיון וידע בתחום.

 

ייצוג בבית הדין הרבני דרך משרד עו"ד מקצועי

לקבלת ייצוג בבית הדין הרבני מעורכי דין מנוסים עם הסמכה לטוענים רבניים, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' ותוכלו לקבל ייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. צוות עורכי הדין והטוענים הרבניים של המשרד מנהל מאות תיקים משפטיים בכל שנה בבתי הדין הרבניים ויכול לסייע לכם בתהליך הגירושין שלכם.

 

עו"ד לתיקי נוער פרטי

הבן או הבת שלכם מעורבים בהליך משפטי? זה הזמן לפנות לעו"ד!

עו"ד לתיקי נוער פרטי יכול לסייע לכם בתהליכים משפטיים, החל מהכנה לחקירה במשטרה ועד לייצוג הילדה או הילד בבית המשפט. החוק הישראלי מתייחס לחוקים הנוגעים לילדים בגילאי נוער ומתייחס לעונשים הקבועים בחוק ולהליכי השפיטה. במידה וילד מעורב או חשוד בעבירות פליליות, חשוב שיהיה לכם ליווי משפטי מקצועי המכיר את כל החוקים הנוגעים לנוער, את הדרכים הנכונות לטפל במקרה שלכם ואת התקדימים המשפטיים הנוגעים למקרים הדומים למקרה של הילד או הילדה שלכם.

 

עו"ד לתיקי נוער פתח תקווה לגילאי 12 ומעלה

קטינים מגילאי 12 ומעלה נשפטים כנוער קטין והחוק מפרט את כל העבירות ומגדיר אותן. אם אתם גרים באזור פתח תקווה או תל אביב, תוכלו לפנות למשרד עו"ד לתיקי נוער פתח תקווה ותל אביב עם צוות עורכי דין מיומן ומקצועי. עו"ד לתיקי נוער בתל אביב ופתח תקווה מביא איתו ידע וניסיון בניהול תיקים משפטיים המבוססים על הדין הפלילי לנוער ויכול לסייע לכם בכל היבט של התהליך. באמצעות שירותי עו"ד לתיקי נוער בתל אביב ואזור פתח תקווה, תוכלו להגיש כתב הגנה מנוסח היטב הכולל את כל הטענות שלכם ושל הילד או הילדה הנוגע לעבירה.

 

עו"ד לתיקי נוער גבעתיים עם ליווי משפטי מלא

התנהלות משפטית של תיקי נוער הם שונים ביחס להתנהלות משפטית של בגירים. ידוע כי נוער יכול להיות מושפע בצורה חזקה על ידי הסביבה שלו ועל ידי רשתות חברתיות. כלומר, קטין נער יכול לבצע עבירות במקרים רבים של השפעה חיצונית, כאשר היוזמה אינה מגיעה מהצד שלו. ליווי משפטי מקצועי של עו"ד לתיקי נוער גבעתיים והסביבה, יכול לבנות יחד איתכם ועם הילד או הילדה שלכם קו הגנה משפטי חזק ויציב שיסייע לכם בהתמודדות מול התביעה ומול השופטים בבית המשפט.

 

משרד עו"ד לתיקי נוער פרטי מהטובים בארץ

לקבלת ייעוץ וליווי משפטי של עו"ד לתיקי נוער פרטי, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' והילד או הילדה שלכם יוכלו לקבל ליווי משפטי מלא לכל התהליך המשפטי. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר לתיאום פגישה עם צוות עורכי הדין של המשרד.

 

עו"ד בבוררות הלכתית

נמצאים בסכסוך על רקע עסקי או אישי? רוצים למנוע הגעה לבית משפט?

החלטה לגבי סכסוך על ידי בורר מחליפה את ההליך בבית המשפט ומשתלבת בסופו של דבר עם אישור רשמי של בית המשפט ללא הגעה לערכאות משפטיות. בוררות יכולה להיות גם הלכתית על פי בחירה ומבוססת על פי כללי ההלכה. עו"ד בבוררות הלכתית מתנהל כבורר והוא מוסמך לנהל את ההליך ולהביא את ההסכם שלכם עם הצד השני לאישור של בית המשפט. התהליך מבחינה בירוקרטית הינו פשוט ודורש מכם חתימה על הסכם בוררות המאשר כי אתם מוכנים לקבל את פסק הדין של הבורר. ברוב המקרים זה מומלץ ביותר ויכול לחסוך לכם תהליכים משפטיים ארוכים ומתישים.

 

הכרעה של סכסוך ע"י עו"ד בוררות הלכתית

במידה ואתם והצד השני לסכסוך יכולים להגיע להחלטה על העברת הסכסוך שלכם לעו"ד בוררות הלכתית, אתם כבר צעד אחד קדימה לפתרון הסכסוך. כאשר מדובר בקביעה המבוססת על כללי ההלכה, יותר קל ל-2 הצדדים לקבל את פסק הדין של הבורר ולצאת לדרך חדשה ביחסים עם הצד השני. חשוב לציין כי במידה ופסק הדין של הבוררות מאושר בבית המשפט, הוא ניתן לאכיפה על ידי הרשויות ואף על ידי ההוצאה לפועל במידה ומדובר בסכסוך כספי.

 

בוררות הלכתית עם משרד עו"ד מקצועי

בוררות הלכתית מספקת מענה לפתרון של מחלוקות בדרך מהירה ויעילה עם מספר קטן של מפגשים על פי הצורך. זהו הליך דיסקרטי אשר אינו מנוהל על ידי פרוטוקול משפטי ציבורי ולכן הוא מאפשר שמירה על הפרטיות שלכם לאורך כל התהליך. חשוב לדעת כי הליך בוררות הוא שונה מהליך גישור, כאשר לבורר ניתנת סמכות להכריע בין הצדדים ולקבל החלטה לגבי הדרך לסיום הסכסוך שלכם עם הצד השני. חוק הבוררות בישראל מאפשר להגיע להסכמה מראש כי יהיה ניתן לערער על החלטת הבורר, מול הבורר או מול בית המשפט. אך עם זאת, המטרה של הליך הבוררות הוא לסיים את הסכסוך בהחלטה אחת מבלי להגיש ערעורים על פסק הבוררות.

 

קביעת פגישה עם עו"ד בבוררות הלכתית

לתיאום פגישה עם עו"ד בבוררות הלכתית, צרו קשר עם משרד עו"ד וטוענים רבניים וינד מושקוביץ' ושות' המתמחה בניהול סכסוכים עסקיים ומשפחתיים באמצעות בוררות המבוססת על פי ההלכה.

בודק...